Připravované akce

22. 4. 2024

Den země

Den země oslavíme sázením stromků na Kryblici, přijďte prosím včas, svačinka bude dřív.

17. 4. 2024

Divadlo ve školce

Hudební pohádka ce školce "Ferda mravenec" - vstupné odečteme ze zálohy na akce.

Proběhlé akce

1. 11. 2023

Divadlo ve školce

Pohádka "Súl nad zlato", vstupné bude odečteno ze zálohy na akce.

22. 9. 2023

Pohádka o drakovi, co neuměl říkat R

Vstupné odečteme za zálohy na akce

13. 9. 2023

Zábavná škola s písničkami P. Nováka

Pro celou školku, v případě hezkého počasí venku na zahradě.

Program hrazen z Nadačního fondu.

1. 6. 2023

25. 10. 2022

Návštěva knihovny

V úterý nás čeká návštěva knihovny. S sebou děti potřebují batůžek (dle velikosti mohou vybírat formát knih) a zaplacenou průkazku. Více info na nástěnce :-)

8. 9. 2022

Třídní schůzka

Tímto Vás zveme na rodičovskou schůzku, která se bude konat v úterý 8.9.2022 v 15.30hod.

31. 5. 2022

Baldův svět

Na školní výlet se letos chystáme do Baldova světa. Vyrazíme hned ráno vlakem a vracíme se okolo 14hod ke školce. Svačinu a oběd povezeme s sebou. Do batůžku dětem poprosíme pití, nějakou mlsku a případně malý ručník a plavky (pokud bude pěkné počasí).

Cena 145,- na dítě

30. 5. 2022

návštěva ZZS

Abychom měli IZS kompletní, navštívíme i ZZS v prostorách jejich základny. Těšíme se na prohlídku garáží, aut i povídání o tom, jak nám záchranáři mohou pomáhat.

27. 5. 2022

sportovní den

v dopoledních hodinách se uůčastníme sportovního dne, který pro nás uspořádá ZŠ Frimla. Prosíme s sebou batůžky s pitím

20. 5. 2022

Fotbalový turnaj

V pátek budou někteří naši kamarádi reprezentovat naši školku ve fotbalovém turnaji mateřských škol, který proběhne na hřišti v Horním starém městě. My ostatní jim vyrazíme fandit!

18. 5. 2022

Policie v Mš

V rámci Preventivního programu MŠ jsme pozvali k nám na návštěvu Policii. Na školní zahradě nám psovodi ukáží, co všechno umí policejní pes a jak se s ním pracuje. Pokud nám situace dovolí, rádi si prohlédneme i služební auto.

16. 5. 2022

Hasiči

Na návštěvu do hasičárny v Poříčí se vydáme MHD. Čeká nás profesionální hasičský sbor s ukázkou techniky, prostor i praktickým cvičením. Tak na to se moc těšíme

12. 5. 2022

výlet vlakem

Tento týden si povídáme o dopravě, záchranných složkách a cestování. Proto vyrazíme vlakem na Zelenou louku a zpátky se dopravíme vlastním pohonem. Pěšky :-)

10. 5. 2022

Den matek

Oslava Dne matek proběhne tentokrát netradičně s velkým překvapením. Sejdeme se odpoledne v 15.30 ve školce a vyrazíme po stopách za pokladem. Na konci čeká na všechny maminky příjmená a zasloužená odměna.

9. 5. 2022

Návštěva p.uč Blanky

Paní učitelka Blanka přijela na návštěvu a pozvala nás na zmrzku. Mňáááám

26. 4. 2022

Čarodějnice

Srdečně zveme všechny rodiče, aby si společně se svými dětmi přišli užít čarodějnické odpoledne. Na školní zahradě Vás čeká trasa plná úkolů a v cíli opekání buřtů.

Čarodějnice a čarodějové v kostýmech vítáni

16. 3. 2022

Výlet do kravína

Jaro ve znamení mláďátek a my jsme se rozhodli vyrazit na výlet do Zemědělského družstva ve Velkých svatoňovicích. Čeká nás jízda autobusem, procházka, ochutnávka čerstvého mléka a prohlídka jaloviček, telátek i velkých kraviček.

25. 2. 2022

Knihovna

V pátek nás čeká pravidelná návstěv knihovny a výměna literatury pro domácí četbu

10. 2. 2022

Zimní sporty na SVČ

Ve čtvrtek se chystáme do Střediska volného času vyzkoušet si něco ze zimních sportů. Trénovali jsme pilně na lyžáku, na zahradě i ve třídě, tak doufáme, že se naše snaha zúročí.

Zaplaceno z TF

24. 1. 2022

Lyžařský výcvik

Tento týden budou děti jezdit lyžovat na Bret. Od školky se odjíždí v 8hod. a návrat je na oběd. Podrobné info naleznete na nastěnce v šatně

21. 1. 2022

Knihovna

V tomto roce prvně jdeme do knihovny vrátit předčtené a vypůjčit nové knížky

17. 1. 2022

Plavání

Od pondělí budeme s dětmi chodit každý týden do bazénu. Děti voďte do 7.30 do školky nebo v 8.15 k plaveckému bazénu. Děkujeme

15. 12. 2021

Vánoční Zoo

Ve středu 15.12. plánujeme výlet do vánoční zoo. Ozdobíme stromeček a užijeme si adventní čas ve společnosti zviřátek.

10. 12. 2021

Knihovna

V pátek vyrazíme do knihovny napújčovat si literaturu na vánoční svátky. Nezapomeňte dát dětem batůžek, průkazku a knížky od minule.

7. 12. 2021

Výstava Betlémů

V úterý se chystáme na radnici vánočně se naladit a prohlédnout si výstavu Betlémů. Vstupné bude hrazeno z fondu.

6. 12. 2021

Mikuláš

V pondělí dopoledne i k nám dorazí Mikuláš se svými pomocníky. Básničku o punčošce máme připravenou a není mezi námi nikdo, kdo by se měl návštěvy pekelníka obávat. Těšíme se

1. 12. 2021

Čertovská centra

V rámci těšení se na návštěvu Mikulaše s čertem a andělem jsme si ve třídě udělali den v pekelném duchu

24. 11. 2021

Galerie draka

Návštěva Galerie draka pro nás byla silným zážitkem a moc se líbila. Videli jsme pověst o trutnovském drakovi zprostředkovanou pomocí dřevěného divadla, další dračí artefakty či výstavu obrazů. Příjemným zpestřením pak byly dřevěné interaktivní hračky po obvodu stěn.

Moc děkujeme Galerii draka za příjemný kulturní zážitek

16. 11. 2021

Centra aktivit

Dnes jsme si vyzkoušeli samostatnou práci v centrech aktivit. Na výber byla stavba města, výroba dračí sluje, znak města Trutnova či tiskání prstem.

11. 11. 2021

Svatý Martin

Na Svatého Martina, drž se chlapče komína.... kromě komínů jsme dnes pekli také svatomartinské rohlíčky a chystali pro Martina koně.

10. 11. 2021

Lesopark

Dnešní slunečné počasí nám přálo, tak jsme vyrazili do parku užívat si podzimu...

1. 11. 2021

Tyden barev

První listopadovy týden jsme začali poznávánim barev. A to nejenom podzimních. Míchání, hledání, poznávání a pokusy. Vyzkoušeli jsme rostoucí duhu i vytvořit mrak.

22. 10. 2021

Lesní školka

Dnes jsme se vydali do lesa pozorovat to, co včera silný vítr způsobil. Kromě vyvráceného a zlomeného stromu jsme měli štěstí na trojici srnek, která se pásla ve vysoké trávě.

16. 10. 2021

Vítání občánků

V sobotu jsme přivítali nové občánky města Trutnova. Zpěvem, tancem i retací jsme jim popřáli do života hlavne zdraví a spokojené a milující rodiče

14. 10. 2021

Stezka korunami stromů

Další výlet nás zavede do Janských lázní na Stezku korunami stromů. Těšíme se na poznávání jednotlivých stromů, seznámení s kořenovým systémem a plnění úkolů, které nás čeká již od školky.

S sebou: batůžek, plástěnka, pití (svačina zajištěna).

Návrat na oběd ve 12hod

Cena 230,-

Ze zdravotnich důvodu byl vylet dočasně odložen

8. 10. 2021

Lesní školka

V rámci lesní školky jsme se podívali do lesa ke krmelci, hledali zajímavosti lesa a pozorovali zvířátka

30. 9. 2021

Sběr kaštanů

Sběr kaštanů a jejich následné využití při hře :-)

24. 9. 2021

Výlet na Muchomůrku

Vyrážíme na výlet za zvířátky. S sebou batůžek a pití (svačinu bereme všem).